Stijgende vraag van gebruikers zorgt ervoor dat leasemaatschappijen evolueren naar end-to-end mobiliteitsaanbieders

 

“Leasemarkt voor lichte voertuigen in Zuid-Korea, voorspelling tot 2023” is toegevoegd aan het aanbod van ResearchAndMarkets.com.

 

De vlootregistratie zal naar verwachting groeien, vooral dankzij de inschrijvingen in het bedrijfswagenpark. Bedrijfsauto’s, die voornamelijk worden geleverd voor werkdoeleinden in Zuid-Korea, ondervinden een toenemende vraag van industrieën en bedrijven. Leasing, dat operationele leasing en financiële leasing omvat, is het belangrijkste inkoopkanaal voor bedrijfswagens in Zuid-Korea. Private leasing heeft zich de afgelopen vier jaar sterk ontwikkeld met een constante groei van verschillende contracten die jaarlijks worden geregistreerd. Auto leasen is goedkoper.

 

 

Autoleasing wordt gezien als een oplossing voor het groeiend aantal uitdagingen waarmee bedrijven worden geconfronteerd met betrekking tot hun mobiliteitsbehoeften. Deze omvatten onder meer uitdagingen in verband met voertuigfinanciering, wagenparkonderhoud en, nog belangrijker, het omgaan met restrisico’s. Bedrijven in de huidige markt zijn gefocust op hun kernproducten / -diensten en proberen alle andere ondersteunende activiteiten uit te besteden.

 

Mobiliteit is een belangrijke afdeling – van wagenparkaankoop tot remarketing tegen een concurrerende prijs – voor elk segment in de waardeketen, tenzij een deskundig team aan het werk is, zaken als kostenpieken, niet-afstemming van het gebruik, onregelmatigheden bij het onderhoud van het wagenpark en risico’s van dalingen in restwaarde kunnen opduiken.

 

Het leasen van de vloot zorgt onder meer voor probleemloze mobiliteit, mobiliteit op aanvraag en after-servicefaciliteiten voor het wagenpark. Dit heeft de groei van de leasemarkt gestimuleerd, deze een structuur gegeven en het ecosysteem gereguleerd. i10 private lease online vinden.

 

Deze studie werpt licht op de marktomvang in de segmenten personenvoertuigen (PV) en lichte bedrijfsvoertuigen (LCV) en levert verkoop- / parkgegevens voor de totale markt en de segmenten wagenpark en bedrijfswagen (true fleet).

 

Het bedrijfswagensegment wordt uitvoerig besproken, waarbij de focus ligt op de feitelijke ontwikkeling en het groeipotentieel van financiële lease, operationele lease en rechtstreekse aankoop. De analyse houdt rekening met historische gegevens en huidige marktomstandigheden en inzichten en meningen van marktdeelnemers om een ​​vijfjarige vooruitzichten te geven op groeimogelijkheden in 2018-2023.

 

Naast marktgegevens (PV en LCV) voor nieuwe registraties en portfolio, levert de studie feitelijke concurrentgegevens (portfolio) op voor de leidende leasingdienstverleners in het land. Concurrentiegegevens zijn beschikbaar voor zowel de leasesegmenten (operationeel als financieel) voor het basisjaar 2018.

 

De evolutie van elke branche hangt af van factoren, zoals transformationele trends die verband houden met de macro-economische factoren van de regio en de opkomende bedrijfsmodellen die innovatie in mobiliteitsoplossingen weerspiegelen, zoals verhuur, autodelen, geïntegreerde mobiliteit en alternatieve aandrijflijnen .

 

De studie behandelt de evolutionaire trends die naar verwachting de markt zullen vormen. Voor leasingaanbieders en andere bedrijven die het lease-ecosysteem delen, ligt de interesse in de groeimogelijkheden die ze moeten benutten en de strategische vereisten die hun streven naar groei en succes zullen ondersteunen.